Home

Thursday, December 22, 2011

Mari kita menjayakan amalan 5S di tempat kerja!!

Saya kena pergi kursus 5S...
Adoiyai! sonok tu memang la...tapi buat time keje kan? so memang tak leh la nak bagi komitment 100% untuk masuk kelas...
Tapi dalam tak dapat nak bagi komitmen sangat tu...sompek gak la saya ni menangkap beberapa gambar (menggunakan kamera orang lain...ekekeke)..

yang sebelah ni tuan punya kamera...

mode sephia pulak dah...haha

ni hasil lukisan kanak2 ribena saya...hahaha

Saya ditugaskan oleh penceramah tu untuk design sticker untuk 5S ni...bukan saya sowang je la...saya dengan Rony...tapi sebabkan saya ni pandai sket la guna komputer, so saya la yang tolong realisasikan hasil lukisan tersebut di dalam bentuk softcopy untuk di 'present' kan untuk keesokkan harinya...

Dan saya berjaya! wink2! nanti kena design cantik lagi la...untuk di adaptasi untuk 5S tempat ni...

No comments:

Post a Comment