Home

Tuesday, January 3, 2012

New Year 2012 : at Seri Menanti, Negeri Sembilan


Disebabkan cuti agak panjang...jadinya saya dan keluarga pulang ke kampung halaman yang dicintai sepenuh hati ini...ececeh! hehehe maklum lah sekarang ni kan musim buah...memang best giler la kalau balik kampung...

So, sebelum memulakan misi memetik buah, saya pun pegi la ngayau kek area 'banda senanti' ni (bandar Seri Menanti)..ye la, dah lama giler kot saya tak balik kampung (ermmm...saya la..mak ayah saya selalu je balik..huhuhu) so banyak la perubahan yang positif yang boleh dibanggakan dekat bandar ni...

Antaranya, dekat area Istana lama ni, dah ada villa...haa! jgn main2 ko! kek senanti ado villa..humangai! hahaha



wow! hebatkan? hehehe bagi saya hebat la...sebabnya tempat ni agak jauh dari bandar besar...so, bila dah ada perubahan yang macam ni...saya rasa macam agak teruja sikit la kan...

So kita sambung pulak dengan sesi mengait buah...


inilah buah manggis yang diambil oleh adik saya dengan penuh kasih sayang...katanya la!

Mengiurkan buah2 ni kan? hehehe memang konyang la balik dari kampung tu...dah la uwan masak sodap! ditambah lak dengan buah2 tu...adoiyai! boleh gomok la camni...huhuhu

No comments:

Post a Comment