Home

Tuesday, December 20, 2011

Interview at Kolej MARA, Seremban

4 pagi aku bangun semata-mata nak kena pegi somban untuk interview! ceh!
Dengan keadaan mood yang ada tak ada je pagi tu...nak or tak,terpaksa kena pegi gak...huhuhuhu dah lah nak kena ada dekat sana sebelum kul 7.30 pg! adoiyai!

Tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar (erk! bagi saya,lancar la...tapi tak tau la dapat ke tak jawatan tu kan...ekekekekeke confident tu kena ada lebih..tul tak?)  saya rasa saya ni memang berjodoh dengan no. 6 atau sembilan la...tak tau la nape...kalo exam time sekolah dulu pun selalu gak dapat no. 6 or no. 9...pastu CGPA saya time diploma dulu pun ##.69 gak...(eceh! yang dopan tu tak payah la nak disobot eh kek sini...nanti kang oghang kato esey ni berlagak plak kan? ekekeke)

tengok! meja nak exam pun no. 96! memang la saya ni berjodoh tul dengan no. 6 or no. 9 ni kan...
kunon2 muka semangat memancar berkobar la ekau ni Cik N oi! oghang lain tongah buek exam, ekau leh plak begamba kek sini...adoiyai!

Interview ni ari ahad lak tu! ces! dah la kena bangun kul 4 pagi...pagi ahad lak tu! what a waste! ececeh! waste masa tido saya sebenarnya...hahahahahha pastu ari isnin tak leh nak cuti pulak...PA Pengarah saya cuti,so saya la yang kena ganti menjalankan tugas dekat tempat dia...

So, ini lah akibatnya bila bangun kul 4 pagi on hari ahad, tido awal camno pun, otak ni dah ponek asyik diperah2 je untuk menjawab soklan-soklan yang agak mencabar dek minda esey yang dah lamo tak belaja ni...

haa...hambik ko! mengantuk tak hengat sampai sakit kepala ari isnin tu...ni dekat tempat kejadian la (bilik PA Pengarah)..adoila...mengantuk....sakit kepala...letih...


Harap2 saya berjaya lah dalam sesi interview ni...kalo tak berjaya pun tak ape....tapi kalo boleh, mestilah nak berjaya kan? tul tak? hahahahahhaha

Sekian...

No comments:

Post a Comment