Home

Monday, September 19, 2011

Sambutan Hari Raya di office saya...!!!


Seperti biasa, setiap tahun, mesti ada Raya Celebration untuk semua bahagian dan kakitangan kan? so, this time adalah giliran bahagian saya untuk buat sambutan hari raya ni...wink2! saya memang sonok! sebabnya boleh makan banyak-banyak!!

Ok, di bawah, saya attach kan a few pic untuk share dengan kawan...
With my bos, her daughter and ofcz..me..

ini adalah kak ilah saya

kawan-kawan opis saya ni...

saya bersama-sama kawan-kawan ofis..

bersama kakak PA yang sungguh berdedikasi..mentor ni! ekekeke

ni abang-abang saya...

ni kakak-kakak saya...

peace!

ahli-ahli dalam bahagian ini..

kakak ofis kesayangan ni..

dengan adik praktikal..

geng-geng ofis yg sporting...

akak-akak pegawai yg chomel...
so, sekian dari saya...maceh!!! hehehehehe

No comments:

Post a Comment