Home

Saturday, August 6, 2011

My Hensem Boy

Assalammualaikum,

hehehe...my hensem boy dah semakin besar...and semakin manja...tapi yang membuatkan saya sangat risau adalah...umur dia da almost 2 tahun...tapi dia tak ade girlfriend lg...huhuhu dia tak mau main dekat luar...tak nak pergi jalan-jalan sana and sini...langsung tak berperangai macam kucing jantan...adoiyai! risau betul saya ni...

puas la saya kenen-kenenkan si hensem saya ni dengan awek-awek kucing yang lain...tapi dia buat pandangan hampa and macam tak ada perasaan je...adakah si hensem saya ni tak ade perasaan dekat pasangan berlainan jantina?? erkk?! jangan kata si hensem saya ni gay!! OMGeess!! please don't be like that my dear....

please la...please pegi cari girlfriend now! huhuhuhu

inilah si hensem saya...hensem kan beliau ni...


1 comment: