Home

Saturday, August 6, 2011

LANGKAWI with KESUMA

On 25 Jun 2011, KESUMA = Kesatuan Setiausaha MARA telah mengadakan satu lawatan sambil belajar ke Langkawi...dan saya adalah salah seorang daripada peserta yang menyertai lawatan tersebut...

Dengan hanya membayar RM60 untuk trip ke Langkawi 3D2N....berbaloi tak? berbaloi-baloi kan?? ekekeke haruslah berbaloi...

overall memang best giler la...bagi saya best sebab saya dapat free escape dari segala belenggu masalah yang datang bertimpa-timpa kot...biasalah hidup...tak pernahnya sempurna and selalu ada masalah...tu tak dinafikan...so saya nak share sket pic kenangan semasa berada di Langkawi aritu..


saya with kak nisa...this time, baru sampai jeti Kuala Perlis...around kul 6 pagi...muka letih je masing-masing...lama sungguh perjalanan..dari pukul 10 mlm bertolak dari KL, 6 pagi baru sampai Perlis..adoiyai..

ok...from left Ika, Mas, Saya (Cik N) and kak Nisa..dalam feri on our way to Langkawi..

Setibanya kami di Jeti Langkawi...fuhh! lega dah sampai...

Pantai Chenang...ada dinner for us...terima kasih kepada pengurusan Chalet...ermm..Chalet ape ye? tak igt da...sebab menguruskan majlis makan malam kami...

hahahaha ni ahli kumpulan saya yg cambest! boleh plak kiteorg menang kumpulan terbaik untuk persembahan malam tu...adoiyai...Chicken dance yg memang terbaik la!

at Muzium Pengantin dalam Taman Kraf di Langkawi...

on this time...kami dekat atas truck ni...dlm tanah MARDI...truck tu bawa kami jalan-jalan makan buah...nyum3!

haa...this time paling best kot! dapat naik bot pusing-pusing pulau yang near by dengan Langkawi ni...seronok sebab 1st time dapat naik bot cmni..

wahh!! posing baik punya!

ermm...ni last day..hari yang kami semua akan berangkat balik KL...

dalam feri...on the way ke jeti Kuala Perlis...

kami berempat semasa melawat ke kilang Zuza Ent.  Perusahaan sos yang terbaek...melayu punya ok...antara usahawan MARA yang berjaya...

owh ye...ni la hasil tangan saya...cantik tak? ekekekeke

Next trip...KESUMA akan anjurkan ke SINGAPORE pulak!! wahhh!! haruslah saya ikut kan? kan? hehehehe might be bulan November nanti trip tu...so tunggu je lah update dari saya...

Sekian.....

No comments:

Post a Comment