Home

Monday, August 8, 2011

Bilik ku...Syurga ku...

Assalammualaikum,

muahahahahaha entry sy kali ni macam ape je kan? hurmmm...actually, saya bercadang untuk make over bilik saya...i think, it's time for me to make some improvement and tukar perabot-perabot + warna cat bilik saya agar kelihatan lebih feminin...erk??! feminin ke saya? wakakkakaka

so saya dah survey kaler-kaler yg best dari Jotun...so ni lah colour chart nye...










finally saya memilih untuk cat bilik saya sama macam ni...


hurmmm...mungkin kaler purple yang saya amik akan lebih gelap sikit kot..sebab ni terlalu light sangat...huhuhu 

warna bilik saya sekarang kuning susu..so saya dah start rasa bosan dengan kaler yang macam tu...mgkin saya akan mencuba kaler yang lebih garang ataupun kaler campuran garang & mild...tgk bajet bulan ni dulu...huhuhu dengan nk beli perabot baru lagi..haish! mungkin akan kopak la poketku! tapi tak pe..ni pelaburan jangka masa panjang...hahaha still ade Return of Investment...alang-alang rumah saya tengah renovate ni kan..so saya pun make over terus la...ekekeke padahal yang renovate pn sebenarnya dapur je...adoiyai! tengok la..berjaya or tak saya make over ni...kalo berjaya..nanti saya tunjukkan hasilnya ye...

korang tak ade perancangan untuk make over ke? hehe

No comments:

Post a Comment