Home

Sunday, May 20, 2012

Lawatan Amal Ke Rumah Bakti Al-Kausar



19 Mei 2012

Saya menyertai Badan Rekreasi dan Riadah Bahagian Pelaburan dan Pembangunan Subsidiari (BKRBPPS), ni dulu bahagian saya la ni membuat lawatan amal ke Rumah Bakti Al-Kausar di Bangi.

Memandangkan saya ni tak mempunyai adik beradik yang ramai, jadinya saya memang suka pergi or mengikuti program2 macam ni...in the same time, dia mengajar kita untuk rasa bersyukur and lebih menyanyangi dan menghargai ibu bapa dan ahli keluarga kita...

Kebanyakkan adik2 ni bukanlah anak yatim piatu, mereka masih ada ibu atau bapa dan ada juga yang masih ada kedua2 nye, tetapi datang dari keluarga yang miskin dan tidak berkemampuan.

Jika ada yang berminat untuk pergi ke sana ataupun memberi sumbangan kepada Rumah Bakti Al-Kausar ni, boleh la berbuat demikian di:



pertandingan mewarna untuk bawah 12 thn..

3 orang adik ni dapat hadiah tau! menang...

photographer tak bertauliah! hahaha

memerhati adik saya mewarna

siap tanggal kasut kau! hahaha

acara tiup belon...

inilah semua yang menjayakan program ini...

acara makan2 dekat KFC

dan akhirnya...semua da penat...saya pengsan dulu...hahaha


sekian sahaja...bye! hehe

No comments:

Post a Comment