Home

Sunday, July 8, 2012

Pengapit yang tersepit dan dikepit!


Haha ni la dia pengapit yang tersepit tu....
disebabkan tak sampai hati nak menghampakan harapan kawan yang sangat2 meminta sy menjadi pengapit dia...saya relakan jugak la dan mengagahkan diri untuk menjadi pengapit....

nasib baik la saya ada baju kaler cream...actually baju ni baru siap...alhamdulillah...mmg rezeki kawan saya ni la...
actually mak saya dah marah da sebab nye dia kalo boleh tak bagi saya jadi pengapit lebih dari 3 kali...dia risau benar saya ni tak naik2 pelamin...
hahahaha...jangan risau wahai emak ku sayang...jodoh tu kan di tangan Tuhan...mungkin sekarang bukan masa saya...nanti dah sampai waktu yang dah ditetapkan, kahwin la saya nanti kan??

ini anak buah pengantin....

inilah pengantin dia...comel je orangnya...

2 comments:

  1. xpe .. rilex je .. nrul da 2x kot jd pgapit .. huhuhu .. jdoh tu psti ad .. dlm stiap perancangan Yg Maha ESa ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nad, masuk kali ni da 4-5 kali kot jadi pengapit...haha

      Delete