Home

Thursday, May 10, 2012

25..cuma sekadar angka..




Hai!
Assalammualaikum,
Salam 1Malaysia..

Semalam, 9 Mei genaplah umur saya 25 tahun...
da tua? eh! muda lagi ok! hahahaha

Selalu setiap kali birthday saya, saya mesti amik cuti...
konon2 tak nak stress di hari 'berbahagia' la kan??

tapi this year, saya tak dapat amik cuti sebabnya saya diarahkan menjalankan tugas di tempat orang besau..
so komitmen tu tinggi la..nak amik cuti pun susah...
sepatutnya saya dah lapor diri dekat bahagian saya balik semalam...
tapi ada sesuatu yang ajaib berlaku...
tiba2 saya diarahkan untuk terus bertugas dekat tempat tu..wahh!! Alhamdulillah...

so sejak duduk di atas, memang kerja banyak lah..
tak sempat nak online2 ni..
kekadang sampai tak ada masa nak tgk internet skali pun..
dahsyat kan? huhuhu

sempena birthday saya yang ke-25 semalam...
saya tak sangka la pulak akan dapat hadiah..wah!
dah lama tak dapat hadiah...
rasa terharu pun ada gak...tak sangka bila time birthday,then kena datang kerja, pastu dapat banyak hadiah..
ehh?! leh lak berpendapat camtu kan? hahahaha

anyway! thanx a lot for those yang bagi hadiah..really appreciate it!
kepada yang wish pun, terima kasih jugak kerana mengingati tarikh kelahiran saya di dunia ini..
Alhamdulillah saya diberi kesihatan dan umur yang panjang sampai ke hari ini untuk menyambut tahun kelahiran yang ke-25...

koleksi hadiah yang saya dapat..maceh sume...hehe
 


2 comments:

  1. wah..alhamdulillah..bguslah..smkin murh rezeki anda ye.. (^_^)

    ReplyDelete