Home

Tuesday, April 24, 2012

Untunglah jadi Model Iklan Perfume SimplySiti

Leuniey - Pic taken from google

Cantik!
hehehe...First time saya tengok iklan perfume SimplySiti tu, terus saya cam tertanya2...
Sape model dia eh? saya ni jarang nak puji orang cantik...tapi ape yang boleh saya cakap, model iklan ni memang cantik!

Pastu, paper hari ni (Utusan Malaysia) ada la pulak cerita pasal Cik Leuniey ni...
walaupun paper tu untuk bos saya, saya dengan selambanya merasmikan paper tu semata2 nak baca article pasal Cik Leuniey...

Memang la dulu, ada kontroversi yang melanda sebelum naiknya nama Cik Leuniey ni..tapi bagi saya, kontroversi tu macam gosip liar je..ye la, orang cantik..memang la selalu kena gosip...kan? hahahaha walau ape pun, sabar je la Leuniey, yang penting awak jangan terlibat dengan apa segala bentuk kontroversi yang boleh menjatuhkan awak and nama baik awak...

Yang paling penting, jangan libatkan diri dengan FOOTBALLER!! hahahahahaha
Saya tak kata Footballer tu jahat tau! No! No!
Saya pun tak kata Footballer tu tak baik!
Cumanya, saya ada pengalaman dengan Footballer..tapi cam biasa la, pengalaman tu cuma best sekejap je...lama-lama dia akan jadi beban...so better don't! haha!

pic taken from google

So, ini adalah perfume dari SimplySiti...tak try lagi bau dia...
Tapi bila tengok botol dia...macam best je kan? hahahaha
Harga pun berpatutan...saya rasa mungkin boleh try nanti!

Tapi...pergghh! nanti gila tamak saya ni...saya rasa, bulan Mac and April ni saja saya asyik borong perfume je kot! adeh!
Aritu masa bulan Mac saya beli 3 botol perfume...rabak poket!

Saya memang peminat perfume Gucci...huhuhu so this perfume memang must have la...
walau berapa banyak perfume yang saya ada...Gucci Envy Me memang tetap terpaut di hati...wah! ayat kau!!



haa...ni la semua perfume yang telah berjaya merabakkan poket saya aritu...hahahaha
lepas beli semua ni, terus berjanji dengan diri sendiri untuk tak nak shopping perfume lagi...
pastu kan...



 baru2 ni terbeli pulak lagi perfume ni...hadoi!!!
tapi yang saya beli cuma Daisy je..yang Mont Blanc ni ada 'seseorang' bagi dekat saya..hak3!
So, saya berazam untuk tak nak shopping perfume lagi...
dan saya sangat berharap bila saya lalu dekat depan kedai perfume, saya akan jalan je tanpa toleh kiri dan kanan...huhuhu harap2 dapat la buat cmtu...

Tapi ape2 pun...mesti kena try dulu bau perfume SimpliSiti ni...macam best je kan? hahahaha

3 comments:

  1. Replies
    1. tak sempat try lagi..so tak tau yang mane satu pilihan..hehe

      Delete
  2. teringin nak pakai perfume berjenama tetapi tiada modal untuk membeli yang original? One's perfume adalah jawapan penyelesaian nya... :)

    https://www.facebook.com/onesperfumes

    ReplyDelete