Home

Wednesday, April 4, 2012

Kisah Hati

hehehe..tak de la nak cerita kisah hati sangat pun kan..
saya tak sempat nk update blog saya ni pun sebab saya sibuk...
saya kena ganti tempat orang untuk masa 3 bulan...
senang cerita, menjalankan tugas la...
pergghh!! penat giler kot! sebabnya jaga org besar kan...memang penat giler...
semua kerja kita yang buat...
saya la tea lady, saya la SEKSATARY, saya la jugak OFFICE GIRL, saya la jugak kerani fail...senang cerita, saya la yg buat kerja serba serbi...
nak bukak internet pun tak sempat...
telefon tak payah cakap la..setiap 5 minit berbunyi saje...letih bercakap tau!

Saya percaya, setiap perkara yang datang, mesti ada hikmah disebaliknya...
sepanjang 2 bln saya menghilangkan diri ni..terlalu banyak sangat konflik hati yang terjadi..
TERLALU banyak...saya pun tak tau macam mana saya boleh nak hadap semua ni...
dengan kerja banyak...stress, penat, konflik hati yang melanda, dengan nak melayan orang..hurmm...macam2 la...

sebab tu la saya mendiamkan diri je this lately..
banyak benda nk share...
banyak benda nk cerita...
tapi semua tu tak terluah...
sebab terlalu banyak sangat memendam rasa...
hurrmmm...

No comments:

Post a Comment