Home

Sunday, December 4, 2011

KFC ada Tat Telur yang SEDAP!

Saya memang sangat suka makan Tat Telur...tak kira la, apa segala jenis tat telur sekalipun...Selalu bila baca paper, mesti ada jumpa iklan KFC punya tat telur ni dekat ruang iklan...mula-mula macam pelik gak la kan? ada ke KFC jual tat telur?? macam pelik je bunyi nye...ekekeke

Sempena musim cuti sekolah ni, adik saya si Iskandar Hamizan tu, dia dengan rajin nye kerja part time dekat KFC...bagus lah, biar dia belajar macam mana susahnya bekerja untuk carik duit ni kan...ye la, dia kan anak bongsu...so mungkin manja lebih sikit la kot..hihihihi

Disebabkan petang semalam hujan lebat yang teramat sangat...adik saya ni pulak masuk kerja shif petang...kesian dia, macam mana la dia nak masuk kerja dengan hujan2 lebat cenggitu...jadinya saya yang baik hati ni pun offer lah dia untuk hantar dia pergi keje...yela, cian dia nak naik motor pegi keje time hujan2 lebat ni...bahaya pun ada jugak dengan keadaan jalan licin nye kan...so,sebabkan juz nak hantar dia pegi ke KFC, saya juz pakai sempoi giler la kan..ye la, juz duduk dalam kereta je...so tak payah la nak melawa sangat...tul tak?

Sampai je dekat KFC, tiba2 perut saya ni ngidam nak makan tat telur KFC....nak jugak la rasa...sedap sangat ke kan? so saya pun order dekat adik saya...mintak dia belikan 6 pcs, RM 10.60...ermm...agak mahal la..sebabnya selalu dekat bakery saya beli sebiji tat telur dalam RM 1.20 je...tapi tak pe la...nak rasa punya pasal kan?

kotak dia cool kan?
Kotak dia je dah cantik....hehehe tengok gambar dari luar je, dah mengiurkan...nyummy!!

dah tinggal 4 je...lagi 2 dah selamat dalam perut...
Sebabkan tinggal saya berdua je dengan mak saya kt rumah..jadinya saya share dengan mak saya la tat telur ni...tapi mak makan 2 biji je...saya makan sampai 4 biji...ngeh3!

Portuguese Egg Tart from KFC
Rasa dia not bad...bagi penggemar tat telur macam saya ni, bagi saya rasa dia best....tapi yang paling best, dia kurang manis! yes baby!! KURANG MANIS! tu yang buat rasa dia best...sebabnya,setengah orang buat tat telur ni, rasa dia macam gula tumpah dalam telur! boleh potong kaki la kalo makan banyak2! kahkahkahkah!

posing sket dengan tat telur ni....
Sila la berkunjung ke KFC untuk rasa tat telur dia yang sedap tu....tak rugi la rasanya kalo order...and ofcz kalo saya pergi ke KFC lagi...saya akan confirm2 order tat telur ni lagi....wahhh!! seronoknya dalam hati bila adik saya keje dengan KFC...bila2 masa boleh suwuh dia belikan tat telur...lalalalalala...

No comments:

Post a Comment