Home

Friday, October 28, 2011

Perubahan Dalam 2 Era

Masa time Diploma


Ini masa time Degree...

muka banyak sangat berubah kan?? masa time diploma dulu, huduh! hahaha hitam plak tu...gigi senget-senget macam ikan piranha! hahahaha tapi bila time degree...muka totally berubah...ntah bila masa saya ni berubah menjadi cerah! wah! ajaib kan? da macam dayang senandung plak! wakakakkaka...pastu jaw line saya pun dah lain....tulang pipi tinggi...rambut blonde! haish! ni no good ye adik-adik! hahaha yang penting...braces telah mengubah bentuk muka saya menjadi lain daripada dulu....

sebab tu ramai kawan-kawan masa time sekolah dengan diploma dulu, kekadang macam kenal tak kenal je saya ni, sebabnya muka saya sangat-sangat berubah...bila da pakai tudung, lagi la berubah gila muka...ermmm....adakah saya ni seperti 'two face' macam dalam cerita batman tu?? misteri ni...ekekekekekeke ini bukan 'two face' dah...saya rasa macam layer face dah kot...berubah-rubah mengikut masa, usia dan fesyen....klakar-klakar je la saya ni buat perangai ntah ape-ape je kan??? patut la encik boyfren saya pening dengan saya...wakakakkakaka cian-cian! sape suwuh jadi boyfren saya kan?? tul tak? haha

No comments:

Post a Comment