Home

Monday, October 24, 2011

Farewell Cik Kiah a.k.a Cik Mas Zunddin

Cik Mas


Cik Mas saya ni dapat keje dekat kementerian...yeay!!! I am happy for you my dear...congrat's! (even da almost sebulan awak ditempatkan dekat tempat baru...tapi sy tetap nk kuarkan post ni jugak!) so, bagi meraikan minggu-minggu terakhir cik mas ni ada di opis yg terchenta ni...saya dan rakan-rakan yang terbaek dari ladang ni telah pun mengajak beliau 'berparty' di KOTAK MERAH!!

cik mas dan cik ika

ini adalah saya...bersama kak norul saya...wink3!

kami bersama orang yg dirai

owh...akak ku...

So, my dear cik mas....saya memang betul-betul rasa kehilangan bila awak dah tak ada dekat sini lagi...huhuhu
sebabnya...selalu kan, almost tetiap hari saya mesti akan call awak, tak pun awak call saya...awak tak call saya and saya tak call awak pun, mesti kita ada email-email kan? huhuhuhuhu nasib baik kak norul tu selalu di sisi di samping ika and kak nisa...

saya selalu fikir, nanti sape nak temankan saya borong shawl kat jalan TAR tu?? pastu sape nk dengar saya nangis2 sebab stress kt ofis ni?? sape nk layan kegilaan and kemerengan saya lagi?? sape nk teman saya ke kotak merah lagi?? sape nk main tangkap2 gambar ngeng2 dgn saya lg?? huuuuuuuwwuuuuuwwuuuu.....

Tapi disebabkan peluang yang awak dapat lebih cerah dekat sana...saya harap awak lebih berjaya ye cik mas...jgn lupakan kami yang dekat sini ni....sekarang awak bkn PA lg...awak adalah orang harapan yang ada anak buah..ececeh! ayat saya! wakakakkaka

Tak pe la..saya dan kawan-kawan yang lain doakan yang terbaik untuk awak...orang selalu cakap, rezeki orang nak kawin ni memang murah..kan?? kalo camtu...saya nk kawin cepat-cepat lah! wah!!! aduhh!! cepat la tolong masuk meminang sayaaaaaaa!!! wakakakakkakaka....

Selamat maju jaya ye cik mas....take care...saya sayang kat awak....kita jumpa dekat SINGAPORE!! Yeehhaaaaa!!!!
adik chuumel sy..cik mas zunddin..

2 comments: