Home

Thursday, August 25, 2011

IFTAR again!!

Bulan puasa ni...seronok betul la...banyak saya dapat jemputan ke majlis berbuka puasa anjuran badan-badan dan juga syarikat subsidiari di bawah jagaan dan seliaan bahagian saya...
saya dapat attend 2 majlis aje..sebabnya, saya terlalu busy dengan pelbagai macam hal...lagipun saya bukannya bawak kereta ke ofis hari-hari...so kalau jemputan tu jauh sangat, saya pun malas la nak pergi sebabnya susah untuk saya balik rumah nanti kan...so ni saya share sikit pic sempena majlis IFTAR yang saya hadiri...

ok..ni makanan yang saya ambil for the 1st batch...

ini pandangan dari atas la..ice-cream tu yang tak tahan tu...baskin robin seyh! and ofcz flavor dia cookies & cream...yummy!
ini la muka budak yang sangat kuat makan tu...hai! haha
yang kiri adalah bos saya and yang kanan adalah salah seorang dari pegawai yg attend.

haaa...ni budak mata sepet bersama rakan kongsi makanan yang hebat di universe! hahaha
Sekian, selamat berpuasa...tinggal berapa hari je lagi sebelum menjelang syawal yang mulia....

No comments:

Post a Comment