Home

Thursday, August 25, 2011

Cincin pilihan saya..

ini adalah cincin pilihan pertama saya kalau untuk dijadikan cincin bertunang...

hurmm..kalo bajet mungkin kurang, ini akan menjadi pilihan saya jugak untuk bertunang...
TAPI....cincin jenis ini, memang susah nak carik saiz saya...sebabnya kebanyakkan cincin ready made, semua nya saiz besar...huhuhu jari saya kecik je...saya pakai saiz 9..adoiyai! susah giler nk mencarik kot...kalo ade pun kena tempah...

ini adalah cincin pilihan pertama saya kalo untuk dijadikan cincin nikah...

ini mungkin boleh dijadikan opsyen bagi saya selain dari cincin di atas tu...tapi saya tak suka kaler pink la..huhu

haa..this is my faveret kaler...mungkin boleh jadi opsyen terakhir untuk saya jadikan cincin nikah nanti...
bila saya pilih emas putih sebagai cincin nikah, mak saya mesti cakap..."nape emas putih? nanti nak gadai tak ade value la kakak!"

Lorr...dah nama pun cincin nikah..nape saya nak gadai pulak kan??? so sebab tu la saya pilih emas putih...walaupun saya lagi suka emas kuning daripada emas putih...tapi bagi saya..biarlah cincin nikah tu lain daripada ape yang saya nak...sebab tu adalah tanda kasih sayang dan penerimaan saya terhadap suami saya nanti...

Cincin pilihan korang pulak macam mane? hehehehe


*Saya belum nak kawin lagi tau! tak ada sebarang perancangan untuk bertunang mahupun berkahwin...hehehehehe saje je post entry ni...nak berangan-rangan cincin pilihan hati...hahahahahahaha

2 comments:

  1. sy pon size 9.. mmg susah nak cari.. tnsion tol..huhu

    ReplyDelete
  2. haa..tu la kan?? kalo cincin belah rotan tu memang ada la saiz..tapi mesti corak dia kureng...kalo cincin berbatu ni...mmg confirm susah nk carik saiz...haish! stress! eceh! macam da nk kawin pulak kan?? hahahaha

    ReplyDelete