Home

Sunday, August 7, 2011

Apa yang anda rasa bila pandangan menjadi KABUR??

Assalammualaikum,

saya ingat masa saya zaman sekolah-sekolah dulu..bila tengok orang pakai spek...saya rasa macam orang tu sangat COOL!! hahaha kelakar kan?

tak sangka pulak la dalam adik beradik saya, saya pulak la yang rabun...huhuhu so saya pun merasa la pakai spek and jadi seperti seorang yang COOL...hahaha cool ke??

tapi sekarang ni...yang menjadi masalahnye adalah...bila saya terpaksa bergantung sepenuhnya kepada spek saya...dan akibat daripada itu...tanpa spek, pandangan saya akan kabur dan saya akan pening kepala...


inilah rupa pandangan orang yang rabun...tapi saya tak de la seteruk ni ok...still ok lagi la..cuma tahap blur dia tak macam pic dekat atas ni ~pic taken from google~
apa punya clumsy la saya hari ni...mungkin sebab dah best sangat cuti weekend baru ni...sampaikan spek saya tertinggal dekat rumah....huhuhu

then bila datang kerja hari ni, saya da tak boleh nk fokus untuk buat kerja sangat...sebabnya,mata saya out of focus! susah nk membaca ape yg ade dkt skrin ni...huhuhu nasib baik la saya ni mempunyai high skills of typing..so saya tak terlalu berharap sangat untuk melihat dekat skrin komputer ni kan bila saya nak menaip...cumanya kalau ade tersalah eja...maafkan lah orang rabun ni ye...ekekekeke

di saat-saat inilah saya rasakan yang saya sangat sayangkan spek saya....huhuhuhu i need u so damn much my lovely spek...

inilah spek saya..huhuhu
saya kurang suka memakai spek ni bkn ape...dah la saya ni pakai braces...pastu pakai spek tebal lak kaler hitam camni....pastu saya keje sebagai setiausaha....saya tak nak lah orang panggil saya betty la fea tu....Omaigucci!! i don't want! huhuhuhu

owh no! saya kelihatan macam makcik-makcik! haip! cubit kang! mahal sy buat spek ni tau! huhuhu
so, moral of the story...kalo dah tau diri tu rabun...tolonglah jangan lupa bawa kemana-mana spek anda ye Cik Nadhoney....tak kisah la nanti rupa awak cam makcik-makcik or betty la fea ke...lantak la ape orang nak kata...yang penting, sayangilah mata anda....huhuhu

sekarang ni dah tak nampak, macam mana nk buat kerja?? nak kena carik contact lens?? dah satu keje lak nk gi carik contact lens..haish!!

Sekian.....

2 comments:

  1. hai..hai...huhuhu makcik x nmpk..spek tertinggal kt umah...haha

    ReplyDelete