Home

Sunday, May 15, 2011

Hujan!!!

Salam guys,

Sekarang ni, cuaca tak menentukan? kalo panas tu, panas sangat2...smpaikan nak duduk dekat dalam rumah pun tak lalu la sebab panas gila..tido malam pun tak lena...huhuhu

Tapi petang ni...terjadi la ribut yang ringan but agak menakotkan sy sebab habis semua kertas2 berterbangan dekat laman rumah sy...sy nk keluar nk pegi kutip semua kertas2 tu pun takot sebab kilat sabung menyabung ni...

Lepas tu boleh plak la sy kena pegi menyelamatkan kucing2 sy ni...haish! bertuah punya kucing!! dalam hujan2 ni...boleh plak dia pergi lari sana sini...sy nk selamatkan dorang dari basah...

Akibat dari ribut kecik ni...ade jugak la pokok ayah sy yg patah...huhuhu abih la,balik orang tua tu nanti mesti dia bising sebab pokok dia patah...wut to do ayah...bkn salah org pun yg buat sampai patah tu...angin kuat sgt sampai patah pokok ayah...hurmmm..

Apepun, sy bersyukur petang ni hujan...Alhamdulillah...hujan itu rahmat Tuhan kan? Adik2 ceng sy, tlg behave sikit k..sy penat mengejar korang semua...haish!!


ni la keadaan langit masa time ribut tadi...sy sempat tgkp gmbar...risau gk kan masa time snap2 pic tu, terkena sambar petir lak..naya je...Alhamdulillah tak ade pape yg jd...

No comments:

Post a Comment