Home

Saturday, May 14, 2011

B.E.S.T.I.E.S

BESTIES

Semua orang ade besties kan? so ofcz la sy pun ade....dari sejak bila kita ade besties ni? sejak lahir? dari tadika? dari sekolah? bila da masuk U? bila dah kerja? hehehehe utk ade besties ni, tak kira masa or tempat...sebab perjalanan hidup kita akan selalu kehadapan...ye la...ade ke kita hidup makin lama ke belakang? ofcz la makin lama semakin ke depan kan? setiap masa kita akan berjumpa dengan orang baru...terpulang pada kita la evaluate and differentiate sama ada org yang kita kenal tu orang yg betul2 boleh jd besties kita or tak...

Sy pernah ade besties...hehehehe ape punya statement la ni kan? semua org ade besties kot...ye la..ye la...what i mean dengan besties ni, sy pun pernah ada kawan baik...kawan susah senang bersama, kawan yang betul2 memahami diri sy, kawan yang tempat sy mengadu, kawan yang sy percayai...sy masih ade lagi kawan yang sy panggil 'BESTIES' ni...still ade lg...

Tapi percaya la...semakin kita meningkat dewasa, perjalanan hidup kita dah semakin menjauh...kita akan perasan yg org yang kita panggil besties tu semakin lama semakin jauh kita tinggal kan dari hidup kita...ada byk sebab and faktor terjadi nye perkara ni...antaranya sebab keadaan or faktor tempat tinggal yang jauh...tp sy rasa tu bkn penghalang la sebab dunia kita semakin canggih sekarang ni...everyone ade hp and facebook kan? so ofcz la boleh connecting with each other...mgkin jugak sebab faktor masa, which mean, ye la...bila da besar ni kadang2 masing2 ni ade yg dah kawin, da bertunang or da ade bf/gf...so tumpuan tu da jd lain...mgkin jugak faktor tempat kerja ataupun life dia...ye la..tak semestinay besties kita akan lalui jalan yg sama mcm kita kan? kerja dkt tempat yg sama...ataupun melalui life yg sama...setiap org ade jalan hidup masing2...


So, ape yg sy nk cuba ckpkan sekarang ni...SAYA RINDU SANGAT-SANGAT DEKAT BESTIES SAYA...huhuhuhu sy tau, salah sy sebab x de masa nk spend dengan dorg...sy sibuk dengan kerja and study sy je...huhuhu sy tau da lama gila sy tak duduk, lepak, chill out sama2 dgn korang....tp korang jgn pikir sy tak syg kt korang tau! huhuhu



Mish u so much my babes!!

4 comments:

  1. waaa....nape xde cite aku????
    waaaa.....

    ReplyDelete
  2. jgn touching bro...hehehhe aku igt kt ko la...weh aku x de dowh gambar ko kt dlm simpanan aku...sume gambar2 dlu, da terhapus bersama2 dgn laptop lama aku...huhuhu

    ReplyDelete
  3. gurau jer la...xsangka ko wat betul2 plak...haha~

    ReplyDelete
  4. hehe ko pun besties aku pun gak kan?

    ReplyDelete