Home

Sunday, March 6, 2011

Teringat zaman masa 6 tahun yang lepas..

Salam,


It's been a long time saya x berceloteh dekat sini...almost 1 month...i guess...sowi la...kesibukkan telah melanda diri..lagipun sepanjang bulan februari hari tu,saya sibuk then kena attend induksi lagi...induksi dekat penang lak tu! hahahahha tak ape, for the next post, saya akan cerita pasal induksi ni...

So, for today, saya nak share a few pic masa zaman dolu2..hahahaha tak ade la dolu2 sangat, but still kenangan yang best la bila tengok pic ni...


Kawan saya ni nama dia Erlyna..dah kawin da dia sekarang..anak sorang..

yang ni pulak my best fren..nama dia Marina...kawan dengan dia dah lama..since darjah 4 dekat SRK seksyen 18,then sekolah menengah dekat SMK Seksyen 18, pastu continue dekat SMKSSAAS Seksyen 2 utk lower 6, then continue lagi dekat UiTM Jengka, Pahang untuk Diploma Office Management & Technology and ofcause until now we are still fren...

From left: Marina, Liyana, ofcz la saya Cik N, Ghazera, Alian, Hidayah, Farhana, Leha & Suzy..
ni part of my classmate mase form 4 & form 5..most of them dah kahwin..
kecuali saya, Marina & Farhana..ntah bila la nak kahwin ntah la dorang ni!! ekekekkee

Bila tengok balik pic2 ni..rasa macam terhibur sangat..then bila saya tunjuk dekat my office mate, dorang semua tak kenal saya...siap boleh tanya pulak saya yang mana 1??? wakakakakaka nampak sangat la rupa lain benor time ni..biasa la time sekolah..memang la badan berisi sikit kan..tak banyak masalah nak kena pikir, lepas tu tekanan tak terlalu kuat..biasa la tu..

Saya memang rindu la dekat kawan2 saya ni..tak tau la bila nak jumpa lagi ni...da 6 tahun kot zaman sekolah ni berlalu..macam tak sangka je..

No comments:

Post a Comment